Doprava

Doprava hodinek je zpoplatněna a to vždy dle zvoleného způsobu dopravy a platby.

Ceny způsobu dopravy

  • Osobní odběr:    Zdarma
  • PPL (Objednávka do 1499 Kč):  70 Kč 
  • PPL (Objednávka nad 1500 Kč):    Zdarma
  • Česká pošta - Balík do ruky (Objednávka do 1499 Kč):    70 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky (Objednávka nad 1500 Kč):    Zdarma
  • Česká pošta - Balík na poštu (Objednávka do 1499 Kč):    70 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu (Objednávka nad 1500 Kč):    Zdarma
  • Zásilkovna.cz (Objednávka do 1000 Kč): 35 Kč
  • Zásilkovna.cz (Objednávka nad 1000 Kč): Zdarma

 

Ceny způsobu platby

  • Hotově / Kartou:    Zdarma
  • Bankovní převod:  Zdarma
  • Dobírka / Česká pošta (Objednávka do 2499 Kč):    19 Kč
  • Dobírka / Česká pošta (Objednávka nad 2500 Kč):    Zdarma
  • Dobírka / PPL (Objednávka do 2499 Kč):    19 Kč
  • Dobírka / PPL (Objednávka nad 2500 Kč):    Zdarma
  • Dobírka / Zásilkovna.cz: 19 Kč
  • Bankovní převod / zásilkovna.cz: Zdarma

 

OSOBNÍ ODBĚR – Olomouc

  • Jedná se pouze o výdejní místo zboží objednané online, nikoli o kamennou prodejnu
  • Osobní odběr je ZDARMA
  • O průběhu zpracování objednávky budete informování SMS zprávami
  • (1. SMS - potvrzení o přijetí, 2. SMS – zboží je již připravené k odběru)
  • Objednávky se odbavují přes platební terminál na výdejně (hotově/kartou)
  • Platba převodem:
  • 1. SMS – potvrzení objednávky;
  • 2. SMS – potvrzení přijetí platby; 
  • 3. SMS – zboží je již připravené k odběru + PIN kód)
  • Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní (po telefonické nebo emailové domluvě Vám objednávku rádi prodloužíme)
  • Své zboží si můžete vyzvednout po-pá 8:30 – 17:00 hodin
  • S reklamací a odstoupením od smlouvy Vám pomůže asistent výdejního místa
  • * NÁKUP HODINEK: hodinky si na vyžádání můžete před koupí prohlédnout a vyzkoušet přímo na výdejním místě

 

Kurýr PPL

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst
  • zboží bude doručeno do dvou pracovních dnů od expedování zásilky
  • ráno před doručením by Vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • lze se domluvit i na změně místa a času doručení
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v horním menu je políčko "Sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete OK

 

Česká pošta - Balík do ruky

  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám smskou doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
  • Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.

 

Česká pošta - Balík na poštu

  • Zásilka Vám nebude doručena domů, ale na Vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2700 pošt)
  • O možnosti vyzvednout si zásilku budete informování SMS či emailem
  • Vždy vyčkejte na upozornění SMS zprávou nebo emailem s výzvou, že si můžete zásilku vyzvednout
  • Před tímto upozorněním na poštu nechoďte, může se stát, že zásilka nebude ještě přichystána
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu, případně tel. číslo
  • Ve chvíli, kdy je zásilka expedována, tak jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo bankovním převodem ještě před samotným odesláním zásilky
  • Při přebírání zásilky zkontrolujte stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit max. 3 dny nazpět.

Uživatelská sekce

Přihlásit / Registrovat

Oblíbené produkty

Můj košík 0