Doprava hodinek je zpoplatněna a to vždy dle zvoleného způsobu dopravy a platby.
Ceny způsobu dopravy
- Osobní odběr: Zdarma
- PPL (Objednávka do 1499 Kč): 70 Kč
- PPL (Objednávka nad 1500 Kč): Zdarma
- Česká pošta - Balík do ruky (Objednávka do 1499 Kč): 70 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky (Objednávka nad 1500 Kč): Zdarma
- Česká pošta - Balík na poštu (Objednávka do 1499 Kč): 70 Kč
- Česká pošta - Balík na poštu (Objednávka nad 1500 Kč): Zdarma
- Zásilkovna.cz (Objednávka do 1000 Kč): 35 Kč
- Zásilkovna.cz (Objednávka nad 1000 Kč): Zdarma
Ceny způsobu platby
- Hotově / Kartou: Zdarma
- Bankovní převod: Zdarma
- Dobírka / Česká pošta (Objednávka do 2499 Kč): 19 Kč
- Dobírka / Česká pošta (Objednávka nad 2500 Kč): Zdarma
- Dobírka / PPL (Objednávka do 2499 Kč): 19 Kč
- Dobírka / PPL (Objednávka nad 2500 Kč): Zdarma
- Dobírka / Zásilkovna.cz: 19 Kč
- Bankovní převod / zásilkovna.cz: Zdarma
OSOBNÍ ODBĚR – Olomouc
- Jedná se pouze o výdejní místo zboží objednané online, nikoli o kamennou prodejnu
- Osobní odběr je ZDARMA
- O průběhu zpracování objednávky budete informování SMS zprávami
- (1. SMS - potvrzení o přijetí, 2. SMS – zboží je již připravené k odběru)
- Objednávky se odbavují přes platební terminál na výdejně (hotově/kartou)
- Platba převodem:
- 1. SMS – potvrzení objednávky;
- 2. SMS – potvrzení přijetí platby;
- 3. SMS – zboží je již připravené k odběru + PIN kód)
- Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní (po telefonické nebo emailové domluvě Vám objednávku rádi prodloužíme)
- Své zboží si můžete vyzvednout po-pá 8:30 – 17:00 hodin
- S reklamací a odstoupením od smlouvy Vám pomůže asistent výdejního místa
- * NÁKUP HODINEK: hodinky si na vyžádání můžete před koupí prohlédnout a vyzkoušet přímo na výdejním místě
Kurýr PPL
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst
- zboží bude doručeno do dvou pracovních dnů od expedování zásilky
- ráno před doručením by Vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s Vámi přesné místo a čas doručení
- lze se domluvit i na změně místa a času doručení
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v horním menu je políčko "Sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete OK
Česká pošta - Balík do ruky
- Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík
- Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám smskou doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- Kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému české pošty
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
- Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
- Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem
- Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
Česká pošta - Balík na poštu
- Zásilka Vám nebude doručena domů, ale na Vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2700 pošt)
- O možnosti vyzvednout si zásilku budete informování SMS či emailem
- Vždy vyčkejte na upozornění SMS zprávou nebo emailem s výzvou, že si můžete zásilku vyzvednout
- Před tímto upozorněním na poštu nechoďte, může se stát, že zásilka nebude ještě přichystána
- Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu, případně tel. číslo
- Ve chvíli, kdy je zásilka expedována, tak jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku nebo bankovním převodem ještě před samotným odesláním zásilky
- Při přebírání zásilky zkontrolujte stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte.
- Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
- V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit max. 3 dny nazpět.